FANDOM

Thumbv.png

Valgete rüütlite isanda mõõk on kadunud ning tema teener palub sinult abi. Ülesanne on muretseda isandale uus, kuid sarnane mõõk. Isand Vyvin ei tohi kadumisest teada saada. Nõuded: Levelid 10 mining ja cooking ning 15 smithing. Suuteline kaitsma end lvl 57 Ice Giantide vastu.

Vaja läheb: Pickaxe, redberry pie, 2 iron bari.

Alustamine Edit

Räägi Faladoris White Knight Castle keskel Sir Vyvini teenri Squirega. Räägi temaga ja kuuled et ta on kaotanud isanda mõõga. Oled valmis teda aitama ja muretsed uue mõõga. Varrocki raamatukoguhoidja teab kuidas mõõka tehakse.

Räägi Varrocki raamatukoguhoidja Reldoga, kes teab, et päkapikud on head mõõgavalmistajad. Port Sarimist lõunas elab päkapikk Thurgo, kelle nõrkus on redberry pirukas.

Muretse pirukas ning otsi ülesse Thurgo. Ta elab Port Sarimi sadamast (vaata pilti) tükk maad lõunapool vee lähedal, Ice Cave sissepääsu ümbruses.

Knights-sword4.png

Räägi Thurgoga ja küsi kas ta sooviks kooki, seejärel teata et vajaksid tema abi mõõga valmistamisel. Thurgo vajab mõõga tegemiseks pilti.

Mine tagasi Faladori ning räägi taas teenriga. Ta saadab sind lossi Sir Vyvini tornikambrisse ja kapist leiad mõõga pildi. Varastada pilt kapist niimoodi et Sir Vyvin ei märkaks sind.

Vii pilt Thurgole ja pead temale järgmiseks muretsema kaks iron bari ja ühe blurite ore. Blurite oresid saab kaevandada Ice Cavest, kus elutsevad ka lvl 57 Ice Warriorid ja lvl 53 Ice Giantid. Ice Cave’i sissepääs asub kääbus Thurgo maja kõrval künkal.

Kui vajalikud asjad on olemas, vii need Thurgole, kes annab vastu mõõga, mis tuleb viia Squieri kätte.

Auhind Edit

Knights Sword Reward.pngEdit

  • 1 quest point
  • 12,725 smithing exp

Also on FANDOM

Random Wiki