FANDOM

Effektiivsus
(Coine/Tunnis)

Leveli nõudmised

Detailid

Muud nõudmised

22,000

Level 1

Crayfishe saab müüa 37 münti tükk toorelt ja 11 münti tükk küpsetatult. Lähim koht pangale on püüda neid kalu Lumbridge kiriku taga.

11,000

Level 5

Sardine saab müüa 24 münti tükk toorelt ja 15 münti küpsetatult. Neid on parim püüda Draynor Villages või Al-Khardidi pangast lõunas. Draynor village on soovitavam.

Fishing Bait

19,000

Level 10

Heeringaid saab müüa 40 münti tükk toorelt ja 30 küpsetatult. Aga neid püüdes on võimalik, et sa püüad lisaks sellele ka sardiine. Neid saab samas kohas püüda, kus sardiine.

Fishing Bait

11,000

Level 15

Püüa Anchovieseid small netiga samas kohas, kus sa püüdisd heeringaid ja sardiine. Anchovieseid saab müüa 52 mündi eest.

  • Neid püüdes püüab mängija lisaks sellele Shrimpe. Shrimpe saab müüa 12 münti tükk, aga neid maha visates jääb kasum samaks.
  • Küpsetatud anchoviesed on kallimad, aga kulutatud aeg muudab kasumit väiksemaks.

10,000 kuni 39,000

Level 35

Tunasi saab müüa 162 küpsetatult ja 169 mündi eest toorelt. Populaarne koht tasuta mängijatele on Musa Point, Karamja saarel. Kasum oleneb sellest, kui kiiresti mängija suudab tunasi püüda, level 35 püüab minutis 1 tuna, kõrgemad levelid 10 sekundiga 1 tuna.

Level 40

Lobsterite püüdmine on väga populaarne raha teenimise viis tasuta mängijatele. Karamja saar on parim koht lobsterite püüdmiseks ja viimase uuendusega lisati panga kast saarele, kust saab panka kergesti kalu panna, mis kiirendab kasumit. Tooreid lobstereid saab müüa 404 mündi eest ja küpsetatud 317 mündi eest.

Level 50

Swordfishe saab müüa 574 mündi eest toorelt ja 498 mündi eest küpsetatult. Soovitav on tuna maha visata.

Also on FANDOM

Random Wiki