FANDOM

Thumb8.png

Goblinite külas on tekkinud hiiglaslik tüli! Leia lahendus nende probleemile nii, et kõik osapooled rahul oleksid. Sel juhul ei pea teised goblinid kannatama. Vaja läheb: 35gp, 3 goblin male, värve (dye): kollast (yellow), punast (red), sinist (blue).

Alustamine Edit

Goblinvillage.png

Sisene goblinite külasse, mis on Faladori lääne küljest otse põhja suunas. Räägi General Bentnoze-ga (punane goblin) või General Wartface (roheline goblin). Nad soovivad tähistada goblinite sajandit, aga ei leia üksmeelt riietuse värvile. Vaieldes värvide üle lähevad goblinid pidevalt tülli, seega soovita ennast neile sobivad värvi valima.

Vaja läheb 3 goblin maili, otsi külasolevatest kastidest, sealt leiab 1-3 tükki. Alternatiivne moodus on tapa goblineid, kes dropivad oma rüüd.

Põhivärvide valmistamine

  • Punane (red) – kogu 3 redberri-t. Punased marjad kasvavad põõsastena Varrocki lõunamüüri taga. Kaguosas asuvalt mining platsilt peaks olema marjapõõsad näha.
  • Kollane (yellow) vajad 2 sibulat (onion). Kogu need farmer Fredi maja ümbruses olevalt sibula aiamaalt, Lumbridges. Fredi elamine on veski lähedal.
  • Sinine (blue) valmistatakse 2 woad lehest. Wyson, kes on aednik Faladori pargis, müüb woad leafe. Aednik, kes oskab äritseda on seadnud paika hinnad. Üksik leht on 15gp, aga kui pakud 20gp, saad kaks lehte (viimane variant on palju parem).Kui toorained korjatud, peaksid külastama Draynor Village nõida. Aggy on Draynori panga lähedal. Palu nõial valmistada red, blue ja yellow die (5gp iga värvi kohta). Kasuta kollast värvi punasel, et saada oranž.

Aggie.png

Külasse tagasi Kasuta oranži värvi goblin maili peal, sama toiming tee sinise värviga. Sul peaks olema nüüd 3 goblin maili: tavaline (pruun), sinine ja oranž. Räägi taas goblini ülematega, kuid seekord on sul neile varuks uued värvilahendused. Grubfoot proovib esmalt oranži, mis ülematele eriti ei meeldi. Seejärel vaadatakse sinist, mis samuti üksmeelt ei leia. Viimaks näevad goblinid hariliku pruuni rüü ilu, mis leiab peatselt ülemate soosingu. Õnnitleme!

AuhindEdit

Goblin Diplomacy.png

  • 5 quest points
  • 200 crafting exp.
  • gold bar

Also on FANDOM

Random Wiki