FANDOM

Fishing (kalastamine)Edit

Fishing on üks esimesi skille mis Runescapeis saadaval on. Fishing laseb kala püüda kalapüügi kohtades teatud kalu kalastada. Püütud kala saab küpsetada kasutades Cookingut mis teeb kala söödavaks. Level 99 Fishingu SkillCapei saab osta Master Fisheri käest väljaspool Fishing Guildi 99,000 GP eest. Miinimum level highscorei jaoks on hetkel 55. 3 March 2010 andmetel on 27,081 people with 99 Fishing.

VarustusEdit

Mängijad vajavad kindlat varustust sõltuvalt sellest mida nad püüda tahavad.

Net/Crayfish cageEdit

Esimesi saadaval olevaid kalu saab püüda small netiga (ehk võrguga). Crayfish cageiga saab ainult Crayfishe püüda. Tasuta mängijatel on saadaval small fishing netkuid memberid saavad ka big fishing nete kasutada. Mängijad saavad kasutada võrku kui püügi paigas on kirjas :'net fishing spot'.

Fishing rods and bait fishingEdit

Fishing rodid on keskklassi kaladele tavaliselt.fishing bait on hädavajalik fishing rodiga. Bait (sööta) saab osta peaaegu igast kalapüügi poest.'Bait fishing spot' peab olema kalapüügi koha peal valikutes. Iga püütud kala = üks Bait.

Barbarian rodi saab kasutada leaping trouto, leaping salmono, and leaping sturgeono püüdmiseks (memberitel).

Also on FANDOM

Random Wiki