FANDOM

Lumbridge katakombide kohta liiguvad kuulujutud. Seal tegutseb sekt, mille liikmed vangistasid külaelaniku. Xenia otsib tõelist seiklejat, kes suudab kurjuse alistada. Questi alustamiseks räägi Xenia-ga, kes on Lumbridge kiriku lähedal, kalmistul. Ta soovib, et läheksid koos temaga vangistatud külaelanikku päästma. Nõustu ja kohe Xenia kõrval on sissepääs katakombi. Maa-aluses koopas tuleb alistada level 3 maag, mõõgamees ja vibukas.

Asu võitlusesse esimese vastasega- vibukaga. Kui vastase elupunktid on läinud, avaneb valik, kas tappa, või jätta ellu? Mõlemal juhul saad tema varustuse. Järgmine vastane on maag, eemalda endalt raudrüü ja kanna vibu ning nooli.

Sarnaselt eelmisele vastasele, avaneb võimalus: tappa või mitte? Maagi juurde pääsemiseks tuleb vintsi abil trellid alla kerida (operate winch). Viimane vastane on mõõgamees, tee temaga juttu, kuni ta sind ründab. Pärast võitlust, seo pantvangi käed lahti ja oled tagasi Lumbridge surnuaial. Xenia on väga õnnelik, nagu ka teised külaelanikud. Tasuks oma vapruse eest saad mõõga ja võimaluse treenida combatit Lumbridge katakombides.

Tasu 1 Quest point Kayel’s bow, Catlin’s staff ja Reese’s sword 100 xp – strenghti, attacki, defence’i, range’t ja maget Võimalus treenida Lumbridge katakombides

Also on FANDOM

Random Wiki